Головна » Файли » Мої файли

Квест "Золота осінь"
[ Викачати з сервера (28.7 Kb) ] 09.01.2018, 18:58

ГРА-КВЕСТ «Золота осінь»

Мета: швидке і якісне виконання завдань з метою закріплення знань учнів про сезонні зміни в природі, розвиток вміння орієнтуватися в навколишньому середовищі; виховання почуття дружби, взаємодопомоги, уміння працювати в команді.

Місце збору – класна кімната.

Місце проведення квесту – шкільне приміщення.

ПОЧАТОК ГРИ-КВЕСТУ

Етап І - "Візитна картка"

Шикуються команди. Кожна команда має свій колір, у кожного учасника кольоровий листочок: команда жовтого осіннього листочка і команда червоного осіннього листочка. Гра починається з урочистого привітання команд учасників.

Любі мої, сьогодні у нас незвичайне заняття - квест, яким ми підведемо підсумок тижня «Золота осінь». До нас завітали гості, які теж хочуть пройти з вами всі етапи цієї гри. Ви вже розділилися на команди: це команда Червоного осіннього листочка і команда Жовтого осіннього листочка.

У кожної команди є своє гасло. Червоні листочки, ваше гасло!

«Прийшов до класу – не кривися, а працюй і веселися.»

Жовті листочки, ваше гасло!

«Ми крилаті та веселі, бо з ліцейської оселі.»

Капітани команд, отримайте маршрутні листи. (Діти розглядають маршрут)

Для того, щоб вирушити на першу станцію, потрібно розказати якою красивою є осінь.

Пора ця – просто чудова!

Щодня в природі якась обнова.

Коли ж під сонечком осінь сміється,

Тоді чарівною осінь зветься

Осінь захоплює, осінь вражає

Дивом – красою і барвами квіт.

То вона щедро тепло посилає,

То умиває дощиком світ.

Вітерець легенький повіває,

Листя з дерева злітає

І тихо падають листочки

На землю , стежку й на грибочки

Діти, ви звернули увагу, що вам спочатку потрібно знайти станцію «По гриби

нам треба, малята». Отже, вирушаємо.

Етап ІІ - "На старт! Увага! Руш!"

Після привітання команди отримують маршрутні листи, де за допомогою

шифру зашифровані назви станцій, якими будуть подорожувати класи.

Діти розшифровують написи і готуються до початку подорожі.

Подається умовний сигнал і команди рушають в путь.

На кожній станції за виконані завдання діти отримуватимуть жетони у формі

осінніх листочків.

І. СТАНЦІЯ Фарби осені "По гриби треба нам ,малята "

ІІ. СТАНЦІЯ Тваринний світ "Живий куточок"

ІІІ. СТАНЦІЯ Хто спритніший? "Країна спортивних розваг"

ІV. СТАНЦІЯ Вітамінна « Нас годує осінь золота»

V. СТАНЦІЯ Літературна "Осінь-чарівниця"

Станція І Фарби осені "По гриби треба нам, малята "

(На станції дітей зустрічають Лісовик та Кікімора)

Лісовик та Кікімора розповідають дітям про гриби які ростуть у осінньому лісі .

Лісовик розповідає про їстівні гриби, Кікімора про красу та привабливість

отруйних грибів.

Герої пропонують дітям розібратися в цьому питанні разом.

- Добрий день діти! Я - Лісовик, а це – Кікімора. Ми живемо в лісі і хочемо

розповісти вам про гриби. В осінню пору люди прямують до лісу на «тихе полювання».

Їхня «зброя» - це кошики та відерця. Вони шукають гриби.

Адже саме восени грибки непомітно виростають в шарі мокрого осіннього листя.

Гриби треба вміти розрізняти, адже існують їстівні гриби та отруйні. Збирати все підряд заборонено, бо можна сильно отруїтися. Простіше за все розрізняти маслюки - вони неначе облиті маслом. Є ще в осінньому лісі також гарні білі гриби, руденькі лисички, тоненькі опеньки, маленькі рижики, біленькі грузді та зеленуваті сироїжки.

Багато виростає восени грибів неїстівних, які до того ж маскуються під їстивні. Наприклад, бліда поганка дуже схожа під сироїжки, але у неї є характерні кільця та обгортки унизу ніжки.

Та досить вже. Ось послухайте мене. Найкрасивіший гриб в осінньому лісі – мухомор. Він вбраний, неначе на парад. Мухомор має червоний капелюшок з білими крапками. Завжди беріть його.

- Діти, а чи згодні ви з тим, що говорить кікімора? (відповіді дітей) Чому?

Якщо ви так добре знаєте гриби, то пропоную пограти в гру «Похід за грибими». Ви повинні назбирати грибів, які виросли ось тут. Команда «Жовті листочки» збирає їстівні гриби до кошика, а команда «Червоні листочки» збирає отруйні гриби і кладуть до відерця для сміття.

1.Гра "Похід за грибами"

Діти шукають і збирають муляжі грибів: їстівні гриби кладуть до кошика, а отруйні до відерця для сміття.

(Діти виконують завдання. У випадку помилки ведучі її пояснюють, роблячи акцент на тому, наскільки важливо не назбирати отруйних грибів. За виконання завдання дають жетон у вигляді листочка ).

2.Гра "Відгадайка"

Дітям пропонують відгадати загадки про гриби, знайти відповідну картинку гриба та показати його.

А чи вмієте ви відгадувати загадки?

А ось ми це перевіримо.

Із найперших своїх днів

Найбіліший із грибів.

По властивостях він цінний,

Лікар від хвороб відмінний

(Білий гриб, боровик, дубрівник)

Красень гриб цей, хоч куди,

Та у руки не бери!

Кожна муха його знає,

Як побачить – геть втікає. (Мухомор)

Обліпили всі пеньочки

Мами, тата, сини, дочки:

Мов гвіздочки всі тоненькі,

й чепурненькі. (Опеньки)

В лісі, полі, біля ганку –

Скрізь росте бліда … (Поганка)

За виконання діти отримують листочок і рушають далі.

СТАНЦІЯ ІІ Тваринний світ "Живий куточок"

(На станції команди зустрічають Маша та Ведмідь. Розповідають дітям, який різноманітний тваринний світ України і пропонують дітям згадати свої знання про тварин )

Маша Любі діти, ви впізнали нас?

Ведмідь Я – тварина. А чи знаєте ви який різноманітний

тваринний світ? Є різні групи тварин: звірі, комахи,

птахи. Ось ми і перевіримо чи знаєте ви їх. Перед

вами лежать картки з назвами тварин, а ви розподіліть

їх на три групи : звірі, комахи, птахи.

1.Гра "Комахи ,звірі та птахи"

Перед дітьми лежать картки з назвами тварин,а вони розподіляють їх на три групи :

Звірі, комахи, птахи

(Вовк, муха,богомол, заєць, голуб, цвіркун, ворона, сарана, пелікан, ведмідь, бобер, сова, сонечко, галка та інші)

За правильно виконане завдання отримують листочок.

2. Конкурс «Плутанина»

Маша Любі діти! Вам потрібно відновити прислів'я, у якому

переплутані слова; пояснити їх зміст.

Завдання: відновити прислів'я, у якому переплутані слова; пояснити їх зміст.

● Та, працює, й, мала, а, бджола.

(Бджола мала, а й та працює.)

● Любить, кожен, нору, лис, свою.

(Кожен лис свою нору любить.)

За правильно виконане завдання отримують листочок.

СТАНЦІЯ Ш Вітамінна"Нас годує осінь золата"

(На станції команди зустрічають : Синьор Помідор та королева Вишня Вони розповідають дітям про корисні властивості овочів та фруктів та пропонують зібрати осінній врожай

Діти, а без чого людина не зможе жити?

(Без їжі, води, повітря)

- Які продукти харчування приносять найбільше користі нашому організму?

Так овочі і фрукти, бо вони містять багато вітамінів, які вкрай необхідні людям. Слово Вітаміни походить від латинського віта – життя. . Вітаміни надходять в організм людини з їжею рослинного та тваринного походження, але, на жаль швидко там розкладаються. Тому необхідно постійно вживати продукти, що містять вітаміни. Найбільше вітамінів у свіжих фруктах та овочах.

- Які ви знаєте овочі?

- Назвіть відомі вам фрукти.

- Які фрукти ростуть у нашій місцевості?

За відсутності вітамінів у нашій їжі, в організмі виникають захворювання – авітамінози, що призводить до скорочення життя.

Я пропоную вам зібрати осінній урожай овочів. На столах - пазли. Зберіть їх швидше і ви дізнаєтеся, якими овочами слід запастися на зиму.

1.Гра "Збери пазл"

Учням пропонується зібрати розрізані картки овочів. (Огірок, помідор, капуста, картопля)

Молодці, отримуєте листочки. А тепер швидше до яблуневого саду, що знаходиться на другому поверсі.

СТАНЦІЯ ІV Хто спритніший "Країна спортивних розваг"

(На станції учасників зустрічають герої мультфільму "Козаки" )

Діти, ви прийшли до яблуневого саду. У кожної команди є своє дерево, але яблучок на ньому немає. Вам потрібно почепити їх.

Правила рухливої гри-конкурсу “Почепи яблука”!
У грі беруть участь 2 команди. На ватманах треба намалювати 2 однакові яблуневі дерева, а гравцям роздати вирізані з паперу червоні кружечки – яблуки. На кожен з цих кружечків треба приліпити скотч, щоб за нього можна було привісити “яблучка” до яблуні. Гравці мають стати за 6 кроків до мішені. Кожному гравцю в кожній команді, по черзі (за принципом естафети), треба зав’язувати очі і відпускати до намальованого дерева, щоб той з закритими очима наліпив “яблуки” на яблуню. Виграє та команда, яка впорається з завданням швидше, чи, принаймні, повісить найбільшу кількість яблук.

За правильно виконане завдання отримують листочок.

V. СТАНЦІЯ Літературна "Осінь - чарівниця"

Я - Королева Осінь. Скільки краси, лірики, музики, радості й тихого смутку я приношу вам, люди!

Мене ніжно називають золотою, замріяною, загадковою, незбагненною і неповторною у своїх витівках та розвагах.

Я приваблює вас своєю мінливістю і буянням осінніх барв, а також тим, що балую щедрістю та багатством.

Але порадуйте і ви мене. Складіть про мене віршика.

1.Гра « Віднови вірш» (Дітям на аркушах роздають вірш про осінь, який треба відновити)

Осінь казку нам дарує,

Навкруги усе … (фарбує.)

Землю ( листям ) застеляє,

Пташок у вирій … (проводжає).

За правильно виконане завдання отримують листочок.

Етап ІІІ - "Фінал"

Ну ось і закінчилася наша подорож. Порахуйте, скільки осінніх листочків ви зібрали?

Молодці. Ви були активними, всі гарно попрацювали. Вам було весело?

Ви не змагалися за перше місце, головним було отримання нових знань та здійснення подорожі.

Закінчимо нашу чудову подорож веселою пісенькою про осінь.

Категорія: Мої файли | Додав: SvetaV10
Переглядів: 2145 | Завантажень: 102 | Рейтинг: 0.0/0
Всього коментарів: 0
avatar
ЛОГОТИП
ГІМН

ПЕРЕГЛЯД

НАВЧАЛЬНІ ПОСІБНИКИ

ПЕРЕГЛЯД



НАШІ ПОМІЧНИКИ

ПЕРЕГЛЯД